Met het adviestraject ‘Denken in beperkingen’ passen wij onze methode toe op jouw casus en geven wij advies op basis van deze uitkomsten. Daarnaast laten wij jou en jouw team op een laagdrempelige manier kennismaken met de de do’s en don’t’s rondom toegankelijkheid.
Hoe werkt onze methode?
We hebben een methode ontwikkeld die op een snelle en doeltreffende manier jouw digitale product toegankelijk maakt, of test op toegankelijkheid. De methode bestaat uit vier fasen:
Ontwikkelen voor – en mét de doelgroep
Onze toegankelijkheidsmethode is gebaseerd op de richtlijnen van de WCAG. Echter kijken wij altijd eerst naar de doelgroep van het product en betrekken wij deze ook bij de toegankelijkheidsanalyse.
Met onze methode ben je ervan verzekerd dat jouw nieuwe of bestaande digitale product toegankelijk is voor alle leden van jullie doelgroep. Ook kun je jouw huidige product met onze methode tegen het licht houden.

Waarom inclusief ontwerpen
Inclusief ontwerpen heeft voordelen voor iedereen. Het zorgt er niet alleen voor dat jouw website of app beter werkt en er mooier uitziet, maar het versterkt ook je merk doordat je laat zien dat je er wilt zijn voor iedereen.
88
85
68
Kaartenset
Denken in beperkingen
Met onze kaartenset 'Denken in beperkingen' creëer je op een laagdrempelige wijze bewustzijn omtrent het thema toegankelijkheid. Je kunt ermee aan de slag in je communicatie-, marketing- en ontwikkelteam.
